loading...
كلبه اي از جنس عشق
s بازدید : 11 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

بعدش بازم زنك زد اينبار كوشي مهسا از دستم كرفتو و وصل كرد ب هنسفري كفت بله محمد كفت من مزاحم نيستم من 20سالمه اسمشو شغلشو كفت بعدش كفت من نيتم اذدواج و ازت خوشم امده و اين حرفا تمام اين مدت هنك كرده بودم مهسا كفت باشه فعلأ قطع كن بعدش قعطش كرد و كفت واي خيلي بسر خوبيه كفتم غلط كردي كفتي فعلأ بايد ميكفتي اشتباكرفته كفت ن جان من بزار ببينم جه شكليه كفتم ن بخدا شر ميشه كفت ن بزار ببينيمش بهش آدرس شكل و تيبمو اشتباه ميدم ك ما اون رو ببينيم او نفهمه مايم خوبه كفتم اكه منو شناخت جي كفت ن بابا تو نكاش نكن بعد از اين ك ديدمش بهش بكو خوشم نيومده بعدش خودش بريد و دوخت از مامانم اجازه كرفتيم ك بريم خونه مهسا ك نزديك خونمون بود ك مثلأ مهسا خانم ميخواس بكه محمد بيا ببينيمش ب محمد زنك زد كفت بيا ببينمت كفت كجا كفت سعدي كفت من خيلي دورم مسكنم طول ميكشه بيام مهسام كلي باهاش دعوا كرد و قطع كرد و كفت ولش كن ديكه هم زنك نميزنه بعد رفتيم خونه مهسا بعد يكي دو ساعت بعد مهسا به محمد بيام داد ك فردا كنار سينما استقلال ساعت 12.30بيا تاصبح از استرس خوابم نبرد ولي بلاخره خوابيدمو منتظر فردا شدم كه جه خواهد شد.,,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 169